Followers

IMPORTANT NOTES

1. All item will be reserved for only two days.

2. Serious buyer only. No fussy buyer.

3. Kindly proceed with the payment once i have send you the quotation within two days to avoid any cancellation.

4. Happy Crafting!!!

5. Feel free to view my online blog catalogue. Thanks.

October 13, 2010

Keychain Order by My BFF


Salam semua....Ni nak tunjuk keychain yang aziah order kat aku,,yang telah diorder oleh member nyer...(kirenyer aziah ni promoter xberbayar aku lah)...kihkihkihkih....Bagus tul ada member mcm nih..kowg ade ker promoter xberbayar kowg???hakhakhakhak....MySpace Layan kan jer lah ek,,,aziah nih order dalam minggu lepas tapi baru semalam aku dapat siapkan....tuh pon semalam sambil berjudi (poker kat fesbuk tuh) sambil menjahit....hasil nyer,,siaplah 5 bijik keychain tuh...TAPI,,,,gua kalah la der semalam....bnyk tuh,,kalah 200ribu....skg chips tinggal 850 ribu....kalo x,,chips aku dah sejuta dah tuh...hikhikhikhik,,,bernanah je Encik Gagah tgk teknik permainan aku...Tapi semalam,,naseb xmenyebelahi pulek.MySpace

***Yang ni lak,,kuceng baru shayer,,,shumel x??nama dier semol....(agak2 kalo semol dah beshar,,nak panggil ape lak ek,,xkan nk panggil big lak...)MySpace Semol nih memang tiap2 pagi,,kalo aku nk kua g keje,,dier mesti bertenggok kat atas tingkap tuh tgk aku dari luar...chumel kan...

0 comments: